Այս դասընթացը շրջանավարտներին որակավորում է OMCP® սերտիֆիկացման թեստին դիմելու համար:

OMCP վկայագիր

Ձեր SEO գիտելիքները տեղափոխեք հաջորդ մակարդակ ՝ SEO- ի համապարփակ ուսուցման միջոցով: Դուք պետք է թարմացնեք SEO- ի արդի միտումների մասին ձեր գիտելիքները: Դա էական բաղադրիչ է ձեր գործն ավելի լավ կատարելու և առցանց ներկայությունը մեծացնելու համար:

Այս դասընթացում դուք կսովորեք այն ամենը, ինչ դուք պետք է իմանաք ՝ փոքր, միջին կամ խոշոր SEO նախագծեր վերցնելու համար և աշխատելու սկզբից մինչև վերջ:

Բաժին 1. SEO- ի ներածություն

Այս համապարփակ SEO ակնարկում դուք կսովորեք որոնման համակարգի օպտիմիզացման հիմնական բաղադրիչներին և բեմ կբարձրացնեք SEO- ի պատմության բարձր մակարդակի ակնարկով:

Բաժին 2. SEO- ի ձևավորում և ճարտարապետություն. Որակի SEO- ի հիմունքներ

Մի սկսեք կառուցել ձեր կայքը նախքան այս մոդուլը դիտելը: Իմացեք, թե որն է կայքի լավ ձևավորումը և ճարտարապետությունը կարևոր նշանակություն ունի ոչ միայն օգտագործողի փորձը, այլև ձեր կայքի լավ վարկանիշը ապահովելու համար: Առանց լավ կառուցվածքի, ձեր կայքը, ի վերջո, լքվելու է օգտագործողների կողմից և անտեսվում է որոնիչների կողմից:

Բաժին 3. Հիմնաբառերի հետազոտություն

Հիմնաբառերի ուսումնասիրությունը մնում է որոնիչների օպտիմալացման գործընթացի ամենակարևոր կողմերից մեկը: Իմանալով, թե որ հիմնաբառերին են առավել շատ փնտրում և այդ հիմնաբառերի դասակարգման ձեր ունակությունը հասկանալը ապահովում է, որ ձեր կայքը հայտնվի ճիշտ աչքի գնդիկների առջև: Իմացեք, թե որ գործիքներն օգտագործել, ինչպես օգտագործել դրանք և ինչ փնտրել կրիտիկական հետազոտական մոդուլում:

Բաժին 4. Մրցակցային վերլուծություն

Այժմ, երբ դուք յուրացրել եք հիմնաբառերի հետազոտությունը, ժամանակն է լուծել մրցակցային վերլուծությունը: Հանելուկի այս երկրորդ հատվածը թույլ է տալիս գնահատել ձեր հիմնաբառերի որոշումները վակուումից դուրս և դիտել դրանք ՝ կապված ձեր մրցակցության հետ: Սա ձեզ լավ պատկերացում կտա, թե որքան հաջողություն կարող եք ակնկալել ունենալ ձեր մրցակցության դեմ և, այդպիսով, որտեղ լավագույնս կենտրոնացնել ձեր SEO ջանքերը:

Բաժին 5. SEO- ի հեղինակային իրավունքի հեղինակ և էջի գործոններ

Հասկանալը, թե ինչպես են որոնիչները տեսնում էջի բովանդակությունը, վերնագրի պիտակները և մետա նկարագրությունները և ինչպես են օգտվողները դիտում ձեր որոնման արդյունքները, կարևոր նշանակություն ունի լավ վարկանիշների, լավ փոխակերպումների և վերադարձի ցածր տեմպերի համար: Իմացեք, թե ինչպես որոնիչներին տալ այն, ինչ ուզում են ՝ ձեր նպատակային հիմնաբառերի համար լավ դասակարգելու համար:

Բաժին 6. Հղումների կառուցման ռազմավարություն, տեխնիկա և գործիքներ

Երբ ձեր SEO օպտիմալացման տեխնիկան գործի դրվի, պետք է տիրապետել SEO հանելուկի մեկ այլ կարևոր մասի `հղումների ստեղծում: Այն եղանակով, որով որոնիչները տեսնում են դա, այնքան ավելի կարևոր են կայքերը, որոնք կապվում են ձեզ հետ, այնքան ավելի կարևոր է ձեր կայքը: Ուստի կարևոր է դառնում հասկանալ նուրբ արվեստը և գիտությունը ՝ ճիշտ կայքեր ստանալու համար ձեզ ճիշտ ձևով կապելու համար ՝ ճիշտ պատճառներով:

Բաժին 7. Տեղական որոնման արդյունքների օպտիմիզացում

Դուք կլսեք խորը քննարկում տեղական որոնման շուկաներում դասակարգման մասին: Համոզվեք, որ ձեր օպտիմիզացումը ներառում է տեխնիկայի համապարփակ ցուցակ ՝ դասակարգվելու համար, երբ մարդիկ փնտրում են ձեր ծառայությունները իրենց հարազատ քաղաքների մոտակայքում:

Գրանցվել այստեղ

Գրանցվելով ՝ Դուք անմիջապես մուտք կունենաք առցանց դասընթացների նյութեր:

ԳԻՆ — 999 դոլար