Դժվար է իմանալ, թե որ չափիչներն են ամենաարդյունավետը … և որոնք են ժամանակի կորուստ: Արդյունավետության հիմնական ցուցիչները (KPI) — Վեբ վերլուծության վերլուծության բացարձակ հիմնաքարերից մեկը — ամուր հիմք ստեղծելով ավելի առաջատար վերլուծական ռազմավարությունների համար:
Այս դասում դուք կսովորեք, թե ինչպես ընտրել ձեր բիզնեսի համար առավել համապատասխան KPI- ները և ինչպես դրանք գործնական եղանակներով ներկայացնել:
Դասընթացը բաղկացած է հետևյալ բաժիններից.
1. Արդյունավետության հիմնական ցուցիչները պարզեցված մաս 1-ին
2. Արդյունավետության հիմնական ցուցիչները պարզեցված մաս 2-րդ
3. Անգործունակ KPI վերլուծության տեխնիկա
4. ԲՈՆՈՒՍ. Հասկանալով KPI- ն էլփոստով շուկայավարման վերլուծության միջոցով
5. ՀՈԴՎԱՆԵՐ. «Ձեր վեբ չափորոշիչները. Գերխի՞ր, թե՞ գերհիասքանչ»: & «Սպանել անօգուտ վեբ չափանիշները. Կիրառեք« So What »թեստի երեք շերտերը»
Դասընթացների արժեքը `299 $, առցանց դասընթացների մատչում` 3 ամիս, ժամեր `4-6:
Այս դասընթացի ավարտին դուք կստանաք ավարտման վկայագիր DM Consulting- ի կողմից:
Այս կետերի մասին ավելին իմանալու, ինչպես նաև վերապատրաստման դասընթացների գրանցման համար գրել կամ զանգահարեք մեզ info@ internet-marketing.am, 374 98 711 712.