Վեբ վերլուծություն

Բազմաթիվ ալիքներից ձեր կայք են գալիս բազմաթիվ տվյալներ, և հեշտ չէ իմանալ, թե ինչպես իմաստավորել այդ ամենը: Մինչդեռ դրանք հիմնական դեր են խաղում ձեր կայքի և բիզնեսի զարգացման գործում: Բացահայտեք վեբ վերլուծության հնարավորությունները KPI- ի, սեգմենտացիայի և փորձերի միջոցով:

Այս դասընթացում դուք կսովորեք ինչպես կազմակերպել կայքի ներհոսքի տվյալները և ինչպես օգտագործել դրանք ձեր առցանց բիզնեսը բարելավելու համար:

Դասընթացը բաղկացած է հետևյալ բաժիններից.

1. Վեբ վերլուծության ներածություն
2. Տվյալների հավաքում
3. Հիմնական գործունեության ցուցանիշները (KPI) և վերլուծության տեխնիկան
4. Սեգմենտացիա
5. Գործող վեբ վերլուծության հաշվետվություն
6. Վեբ տվյալների վերլուծության ուղեցույց
7. Որակական հետազոտություն
8. Փորձարկում և փորձարկում
9. Մրցակցային հետախուզության վերլուծություն
10. Բազմալանային վերլուծություն
11. Լրացուցիչ նյութեր. Վահանակներ
12. Լրացուցիչ նյութեր. Արդյունաբերության մոդելներ, համալիր չափումներ և մոտեցումներ
14. Լրացուցիչ նյութեր. Google- ի հատուկ տեխնիկա և հաշվետվություններ
15. Լրացուցիչ նյութեր. Սոցիալական մեդիայի վերլուծություն

Այս դասընթացի ավարտին դուք կստանաք ավարտման վկայագիր DM Consulting- ի կողմից: Այս դասընթացը նաև համապատասխանում է մասնագիտական զարգացման պահանջներին և իրավունք ունի մասնակցելու OMCP սերտիֆիկացման թեստ:

Այս կետերի մասին ավելին իմանալու, ինչպես նաև վերապատրաստման դասընթացների գրանցման համար գրեք կամ զանգահարեք մեզ. 3 74 98 711 712: