Քանի որ սպառողները ավելի արագ տեղեկատվություն են ստանում հենց իրենց ափի մեջ, բջջային շուկայավարումն այլևս հաճելի չէ: Բայց չնայած ամեն ինչ փոխվել է, բայց իրականում ոչինչ չի փոխվել. Դա դեռ ապրանքներ վաճառելու և հավատարմություն կառուցելու մասին է:

Դասընթացի ընթացքում դուք կսովորեք լավագույն փորձը բջջային կապի սպառողի հետ շփվելու, ճիշտ հարցեր տալու և «Վստահության ակնթարթների» վրա կառուցված բջջային արշավներ սկսելու համար, որոնք ազդում են վաճառքի և բրենդի հավատարմության վրա:

Դասընթացը բաղկացած է հետևյալ բաժիններից.

1. Ներածություն բջջային շուկայավարմանը
2. Հասկանալով շարժական սարքերը
3. Հիմնական արտադրանքի և ծառայության առաջարկներ
4. Լրացուցիչ բջջային արտադրանք և ծառայության ընտրանքներ
5. Բջջային գովազդ և որոնում
6. Խթաններ և հավատարմության ծրագրեր
7. Բջջային հեռախոսը այլ ալիքների հետ համատեղելը
8. Բջջային մարքեթինգ և սոցիալական լրատվամիջոցներ
9. Որտեղից և բջջայինից
10. Բջջային կանոններ և կանոնակարգեր
11. Բջջային շուկայավարման չափում և վերլուծություն
12. Շարժական կայք
13. Լրացուցիչ. Բջջային շմարքեթինգի կարիերա

Այս դասընթացի ավարտին դուք կստանաք ավարտման վկայագիր DM Consulting- ի կողմից: Այս դասընթացը նաև համապատասխանում է մասնագիտական զարգացման պահանջներին և թույլ է տալիս դիմել OMCP սերտիֆիկացման համար:

Դասընթացի արժեքը `999 դոլար, առցանց դասընթացների մատչում` 4 ամիս, ժամեր `30:

Այս կետերի մասին ավելին իմանալու, ինչպես նաև դասընթացների գրանցման համար գրեք կամ զանգահարեք մեզ. 374 98 711 712