Սոցիալական մեդիան հանդիսանում է օնլայն մարքեթինգի կարևոր բաղկացուցիչներից մեկը, որը լայն հնարավորություններ է ընձեռում նպատակային աուդիտորիայի ձեռքբերման համար:
Ինչպե՞ս կարող է սոցիալական մեդիա մարքեթինգն ազդել բիզնեսի վրա: Որտե՞ղ և ինչպե՞ս գտնել թիրախային լսարան:
Այս դասընթացի ընթացքում դուք կսովորեք, թե ինչպիսի գործիքներ է անհրաժեշտ օգտագործել, ինչպիսի ռազմավարություն և գովազդային արշավներ իրականացնել տարբեր տիպի բիզնեսների համար և ունենալ հաջողակ սոցիալական մեդիա մարքեթինգ:
Դասընթացը բաղկացած է հետևյալ բաժիններից`
1. Ինչ է սոցիալական մեդիան
2. Սոցիալական մեդիայի աղբյուրները
3. Հեղինակությունը սոցիալական մեդիայում
4. Սոցիալական մեդիայի ռազմավարություն
5. Վիդեո և YouTube
Հավաստագրման դասընթացներին մանրամասներին ծանոթանալու և գրանցման համար գրեք կամ զանգահարեք մեզ