Անհրաժեշտ է ոչ միայն լավ իմանալ PPC-ի սկզբունքները, այլև խորություամբ տիրապետել բանալի բառերի վերլուծության, գովազդային տեքստի մշակման, վաճառքի իրականացման և հաճախորդի հոգեբանույթյան վերաբերյալ նրբություններին:
Դասընթացի արդյունքում Դուք կսովորեք պարզ և խորացված մեթոդներ` նպատակային հաճախորդների ներգրավման, ծախսերի օպտիմալացման և PPC գովազդային ծրագրերի ստեղծման ու իրականացման համար:
Դասընթացը բաղկացած է հետևյալ բաժիններից`
1.Ինչ է PPC գովազդը
2. Բանալի բառեր
3. Ինչպես գրել ճիշտ գովազդային տեքստեր և ներկայացնել մուտքային էջերում
4. AdWords Editor
5. Փոխակերպումների հաշվարկում, աճուրդ, հաշվետվություն
6. Բովանդակություն / մեդիա ցանց
7. Ինչպես ստեղծել հաշիվ
8.Որակի ցուցանիշ
9. Թեստավորում և առաջնային մուտքային էջերի ռազմավարություն
Հավաստագրման դասընթացներին մանրամասներին ծանոթանալու և գրանցման համար գրեք կամ զանգահարեք մեզ ` 374 (99/10) 57 47 78