faq

1. Ի՞նչ է ինտերնետ-մարքեթինգը

Ինտերնետային մարքեթինգը կամ առցանց մարքեթինգը (նաև՝ օնլայն կամ թվային մարքեթինգ) ինտերնետի միջոցով ապրանքների կամ ծառայությունների գովազդի, բրենդավորման և մարքեթինգի համար առցանց ռազմավարության օգտագործում է:

2. Որո՞նք են ինտերնետային մարքեթինգի մեթոդները:
Ինտերնետային մարքեթինգի մեթոդները ներառում են որոնման համակարգերի օպտիմակացում, քլիկի դիմաց վճարվող գովազդներ որոնման համակարգերում, էլփոստով մարքեթինգ, առցանց PR, գովազդային պաստառներ և այլն…

3. Ի՞նչ են որոնման համակարգերը և ինչո՞ւ են դրանք կարևոր ձեր բիզնեսի համար:

Որոնման համակարգերը առցանց ծրագրային գործիքներ են, որոնք ինտերնետում տեղեկատվություն են որոնում: Երբ որոնման համակարգից օգտվողը որոնման բառ կամ բառակապակցություն է մուտքագրում, որոնման արդյունքների էջերը (SERP) ցույց են տալիս մուտքագրված արտահայտությանը (նաև՝ հիմնաբառ, բանալի բառ կամ արտահայտություն) առավել համապատասխան վեբ էջեր: Արդյունքները կարող են լինել վեբ էջեր, տեսանյութեր կամ պատկերներ:

Ձեր բիզնեսի համար կարևոր է որոնման համակարգերում հայտնվել համապատասխան հիմնաբառերով, որպեսզի ձեր հավանական հաճախորդները կարողանան ձեզ գտնել առցանց 24/7:

4. Ինչպե՞ս կարող է իմ կայքը հայտնվել այնպիսի որոնման համակարգերի վերին էջերում, ինչպիսիք են Google-ը, Yahoo-ն և Yandex-ը:

Լավ գրված և օպտիմալացված բովանդակությունը, պատշաճ հիմնաբառերը և ձեր կայքին ուղղված հղումների քանակը հնարավորություն են տալիս որոնման համակարգերում բարձր վարկանիշ ստանալու: Որոնման համակարգերի առաջին էջերում հայտնվելու մեկ այլ երաշխիք է սոցցանցերում ակտիվ մասնակցությունն ու ինտերնետում տարվող արշավները:

5. Ի՞նչ է որոնման համակարգերի օպտիմալացումը (SEO):
Որոնման համակարգերի օպտիմալացումը գործընթաց է, որը նպատակ ունի խթանել կայքը՝ որոշակի հիմնաբառերով որոնման արդյունքների բարձր դիրքերում հայտնվելու համար:

6. Որո՞նք են SEO-ի օգտագործման նպատակները:

Յուրաքանչյուր բիզնես ունի իր մրցակիցները: Նույնիսկ եթե բիզնեսը տեղական է և գործում է միայն տարածաշրջանում, դրա վեբ-կայքը մրցակցում է նաև ոչ տեղական ընկերությունների շատ կայքերի հետ` որոնման արդյունքներում տեսանելի լինելու համար: Որոնման համակարգերի օպտիմալացման (SEO) նպատակն է կայքը տեսանելի դարձնել ինտերնետային միջավայրում, քանի որ միլիոնավոր մարդիկ ամեն օր օգտագործում են այդ համակարգերը` իրենց որոնած ապրանքներն ու ծառայությունները գտնելու համար:

7.Որքա՞ն ժամանակ է անհրաժեշտ SEO գործողությունների արդյունքը տեսնելու համար:

Տարբեր կայքերի համար ժամանակը կարող է տարբեր լինել՝ կախված կայքի որակից, նախկինում կատարված գործողություններից և այլ գործոններից: Այսպիսով, միջին տեմպը կարելի է տեսնել միայն այն դեպքում, եթե կայքը լավ զարգացած է՝ ունի լավ շուկայավարում, հստակ URL-ներ և ձևավորում: Այս դեպքում արդյունքները կարող են տեսնել 30-60 օրվա ընթացքում, և եթե կայքը նոր է, ապա SEO արդյունքները կլինեն երեւում է 120 օրվա ընթացքում:

8. Ինչպե՞ս կարելի է ավելացնել կայքի տրաֆիկը:
PPC անհապաղ արդյունքների համար
• SEO երկարաժամկետ արդյունքների համար
SMM և էլ. փոստով մարքեթինգ բրենդինգի համար

9. Ի՞նչ է քլիկի դիմաց վճարվող գովազդը համար:
Վճարեք մեկ քլիկի համար (PPC). սա ինտերնետային մարքեթինգի տեխնիկա է, որի օգտագործման ընթացքում դուք վճարում եք ամեն անգամ, երբ ինչ-որ մեկը քլիկ է անում է ձեր PPC գովազդի վրա, որը տեղադրված է որոնողական համակարգերում:

10. Ի՞նչ է ինձ առաջարկում Internet-marketing.
Խորհրդատվություն

Internet-marketing.am-ն առաջարկում է 3-օրյա խորհրդատվություն, որի ընթացքում ընկերությունները կստեղծեն իրենց բիզնեսի հիմնական նպատակներն ու խնդիրները, կվերլուծեն առաջնային խնդիրներն ու կստանան առաջարկներ ինտերնետային շուկայավարման ռազմավարության և բարելավման վերաբերյալ:

Վերապատրաստում

Մենք տրամադրում ենք եռամսյա խորհրդատվություն ընկերության ինտերնետային առաջխաղացման համար, որը ներառում է առցանց շուկայավարման ռազմավարության պատրաստում, մրցակիցների վերլուծություն, PPC պլան, հաշվետվություններ և վերլուծություններ: Այս երկարաժամկետ միջամտությունը կօգնի ընկերություններին սովորել իրականացնել իրենց բիզնեսի սեփական ինտերնետային շուկայավարում:

Ուսուցում

Internet-marketing.am- ն առաջարկում է 3-օրյա դասընթացներ՝ ինչպես կորպորատիվ, այնպես էլ անհատական: Այս 3-օրյա դասընթացները կօգնեն ձեզ հասկանալ ինտերնետային բիզնեսը, իրականացնել ձեր կայքի մինի-աուդիտ և, ընդհանուր առմամբ, նախանշել ձեր ընկերության վեբ կայքի հիմնական բարելավումները:

11.Ի՞նչ ծառայություններ եք մատուցում:

Մենք տրամադրում ենք ինտերնետային մարքեթինգի այնպիսի ծառայություններ, ինչպիսիք են որոնման համակարգերի օպտիմալացումը, բլոգավարումը, սոցիալական մեդիա մարքեթինգը, քլիկի դիմաց վճարվող գովազդները, վեբ վերլուծությունը: Անվճար խորհրդատվություն կարող եք ստանալ մեր որակյալ մասնագետներից:

  1. Ինչո՞ւ պետք է ընտրեմ ձեր ծառայությունները:
    Internet-marketing.am- ը ոլորտի առաջատար ընկերություններից մեկն է `
  • Հավաստագրված մասնագետներ
  • Արձանագրված ծառայության փորձ
  • Օգտակար և մատչելի լուծումներ
  • Ապացուցված արդյունքներ
  1. Ինչպե՞ս դիմել մեզ:

Պարզապես զանգեք կամ գրեք մեզ: Մեր խորհրդատուները կկապվեն ձեզ հետ՝ հասկանալու ձեր պահանջները և առաջարկելու համապատասխան ծառայություն: Քանի որ ծառայությունները հարմարեցված են, մենք ամեն անգամ հանդես կգանք հատուկ առաջարկով:

  1. Որո՞նք են ձեր ծառայությունների գները:
    Գինը կախված է կայքի որակից, ինտերնետային մարքեթինգի ռազմավարությունից, ձեռնարկող ընկերության ռեսուրսների առկայությունից: Նկատի ունեցեք, որ ինտերնետային մարքեթինգ ծառայություններ կիրառելը և ստանալը ձեր ընկերության համար մի տեսակ եկամտաբեր է:

Կապվեք մեր մասնագետների հետ