Google Analytics և Яндекс.Метрика. նմանություններն ու տարբերությունները

Կայքերի այցելությունների վերաբերյալ տարատեսակ վերլուծական տվյալների ուսումնասիրության համար թվային մարքեթինգի մասնագետների մի մասը նախընտրում է օգտվել Google Analytics-ից, մի մասը՝…

Continue ReadingGoogle Analytics և Яндекс.Метрика. նմանություններն ու տարբերությունները

Առցանց ուղղությունների կառավարման (DMS) հարթակ – զբոսաշրջային տուրերի պլանավորման հարթակի ստեղծում Հայաստանի հյուսիսային մարզերում

(Ծրագիրն իրականացվում է Դ.Մ. Քոնսալթինգ ընկերության կողմից)«Առցանց ուղղությունների կառավարման հարթակը»  զբոսաշրջային վայրի կառավարման առցանց համակարգ է (Destination Management System -…

Continue ReadingԱռցանց ուղղությունների կառավարման (DMS) հարթակ – զբոսաշրջային տուրերի պլանավորման հարթակի ստեղծում Հայաստանի հյուսիսային մարզերում

Մի քանի խորհուրդ՝ SEO Friendly և User friendly կայք նախագծելու համար

Կայքերի օպտիմալացման և առաջխաղացման մասին խոսելիս գրեթե բոլորի մտքում անմիջապես պտտվում են բանալի բառեր, հղումներ արտահայտությունները:

Continue ReadingՄի քանի խորհուրդ՝ SEO Friendly և User friendly կայք նախագծելու համար

Կայքի տեխնիկական աուդիտ՝ 15 րոպեում

Ինչպե՞ս ստուգել կայքի տեխնիկական վիճակը, որոնման համակարգերում ներկայացած լինելն ու օգտակարությունը: Այս և մի քանի այլ հարցերի պատասխանները՝ անվճար վեբինարում:

Continue ReadingԿայքի տեխնիկական աուդիտ՝ 15 րոպեում

Ինչպե՞ս հայտնվել Google-ի առաջին էջում՝ ծախսելով 0 դրամ

Համաշխարհային տագնապի այս օրերին մենք էլ որոշեցինք մեր կողմից փոքրիկ օգնություն ցուցաբերել հատկապես փոքր ու միջին բիզնեսին և հուշել, թե ինչպես…

Continue ReadingԻնչպե՞ս հայտնվել Google-ի առաջին էջում՝ ծախսելով 0 դրամ

Կարող ե՞ն արդյոք Ձեր հաճախորդները գտնել Ձեզ

Մեր օրերում, անհրաժեշտ տեղեկատվություն գտնելու հիմնական միջոցը որոնման համակարգերում որոնում կատարելն է: Այժմ եկեք ստուգենք, կարող ե՞ն արդյոք մարդիկ գտնել Ձեզ որոնման համակարգերում:

Continue ReadingԿարող ե՞ն արդյոք Ձեր հաճախորդները գտնել Ձեզ

8 խորհուրդներ` ֆեյսբուք-մարքեթինգի վերաբերյալ

Ֆեյսբուքն աշխարհի ամենահայտնի սոցիալական ցանց է: Այն արդեն իսկ ունի 960 միլիոն օգտատեր, որոնց թիվն ավելանում է օր օրի: Ոստի, եթե Դուք ուզում եք իրականացնել արդյունավետ օնլայն PR...

Continue Reading8 խորհուրդներ` ֆեյսբուք-մարքեթինգի վերաբերյալ

Բանալի բառերի վերլուծության պարզ ուղեցույց

Բանալի բառերի վերլուծությունը որոնման համակարգերի օպտիմալացման կարևոր կետերից մեկն է: SEO-ի մասնագետներն այն կիրառում են պարզելու համար, թե...

Continue ReadingԲանալի բառերի վերլուծության պարզ ուղեցույց

Նոր թարմացում Google-ի կողմից` փոփոխություններ Google Analytics — ում

Հունվարի 16-ին Google-ն աշխարհին մատուցեց իր հերթական անակընկալը` վերաձևավորված Analitics-ն իր նոր հնարավորություններով, տեսքի և կառուցվածքային փոփոխությունների հետ մեկտեղ:

Continue ReadingՆոր թարմացում Google-ի կողմից` փոփոխություններ Google Analytics — ում