Ինչպես ստեղծել սոցիալական մեդիա մարքեթինգի բովանդակություն

Եթե ​​ունեք բիզնես և որոշել եք դիմել սոցիալական մեդիա մարքեթինգի օգնությանը՝ գործին թափ հաղորդելու և ավելի հայտնի դառնալու նպատակով,  այս…

Continue ReadingԻնչպես ստեղծել սոցիալական մեդիա մարքեթինգի բովանդակություն

Ինչպե՞ս կայքը դարձնել օպտիմալ և արժանանալ որոնման համակարգերի հավանությանը

Ամեն օր հազարավոր նոր կայքեր են հայտնվում համացանցում: Իսկ ինչպե՞ս դրանք դարձնել օպտիմալ և որոնման համակարգերի համար գրավիչ. պարզ հարց՝…

Continue ReadingԻնչպե՞ս կայքը դարձնել օպտիմալ և արժանանալ որոնման համակարգերի հավանությանը

Ի՞նչ չափս ու ծավալ պետք է ունենան կայքերում հրապարակվող նկարները. ուղեցույց դիզայներների և կոնտենտ մենեջերների համար

Կայքերում հրապարակվող նկարները Ցանկացած կայք «շնչում է» նկարներով, որոնք կարևոր գործիք են վեբ դիզայներների ու կոնտենտ մենեջերների համար, ովքեր փորձում…

Continue ReadingԻ՞նչ չափս ու ծավալ պետք է ունենան կայքերում հրապարակվող նկարները. ուղեցույց դիզայներների և կոնտենտ մենեջերների համար

YouTube տեսանյութերի հանրայնացման մի քանի խորհուրդ

YouTube-յան տեսանյութերի առաջխաղացման հարցը հուզում է բոլոր նրանց, ովքեր զբաղվում են վիդեոկոնտենտի ստեղմամբ: Առաջինը և ամենապարզը, որ կարող ենք ասել՝…

Continue ReadingYouTube տեսանյութերի հանրայնացման մի քանի խորհուրդ

Google Analytics և Яндекс.Метрика. նմանություններն ու տարբերությունները

Կայքերի այցելությունների վերաբերյալ տարատեսակ վերլուծական տվյալների ուսումնասիրության համար թվային մարքեթինգի մասնագետների մի մասը նախընտրում է օգտվել Google Analytics-ից, մի մասը՝…

Continue ReadingGoogle Analytics և Яндекс.Метрика. նմանություններն ու տարբերությունները

Առցանց ուղղությունների կառավարման (DMS) հարթակ – զբոսաշրջային տուրերի պլանավորման հարթակի ստեղծում Հայաստանի հյուսիսային մարզերում

(Ծրագիրն իրականացվում է Դ.Մ. Քոնսալթինգ ընկերության կողմից)«Առցանց ուղղությունների կառավարման հարթակը»  զբոսաշրջային վայրի կառավարման առցանց համակարգ է (Destination Management System -…

Continue ReadingԱռցանց ուղղությունների կառավարման (DMS) հարթակ – զբոսաշրջային տուրերի պլանավորման հարթակի ստեղծում Հայաստանի հյուսիսային մարզերում

Մի քանի խորհուրդ՝ SEO Friendly և User friendly կայք նախագծելու համար

Կայքերի օպտիմալացման և առաջխաղացման մասին խոսելիս գրեթե բոլորի մտքում անմիջապես պտտվում են բանալի բառեր, հղումներ արտահայտությունները:

Continue ReadingՄի քանի խորհուրդ՝ SEO Friendly և User friendly կայք նախագծելու համար

Կայքի տեխնիկական աուդիտ՝ 15 րոպեում

Ինչպե՞ս ստուգել կայքի տեխնիկական վիճակը, որոնման համակարգերում ներկայացած լինելն ու օգտակարությունը: Այս և մի քանի այլ հարցերի պատասխանները՝ անվճար վեբինարում:

Continue ReadingԿայքի տեխնիկական աուդիտ՝ 15 րոպեում

Ինչպե՞ս հայտնվել Google-ի առաջին էջում՝ ծախսելով 0 դրամ

Համաշխարհային տագնապի այս օրերին մենք էլ որոշեցինք մեր կողմից փոքրիկ օգնություն ցուցաբերել հատկապես փոքր ու միջին բիզնեսին և հուշել, թե ինչպես…

Continue ReadingԻնչպե՞ս հայտնվել Google-ի առաջին էջում՝ ծախսելով 0 դրամ