Ինչպես ստեղծել սոցիալական մեդիա մարքեթինգի բովանդակություն
Եթե ունեք բիզնես և որոշել եք դիմել սոցիալական մեդիա մարքեթինգի օգնությանը՝ գործին թափ հաղորդելու և ավելի հայտնի դառնալու նպատակով, այս…
Եթե ունեք բիզնես և որոշել եք դիմել սոցիալական մեդիա մարքեթինգի օգնությանը՝ գործին թափ հաղորդելու և ավելի հայտնի դառնալու նպատակով, այս…
Ամեն օր հազարավոր նոր կայքեր են հայտնվում համացանցում: Իսկ ինչպե՞ս դրանք դարձնել օպտիմալ և որոնման համակարգերի համար գրավիչ. պարզ հարց՝…
Կայքերում հրապարակվող նկարները Ցանկացած կայք «շնչում է» նկարներով, որոնք կարևոր գործիք են վեբ դիզայներների ու կոնտենտ մենեջերների համար, ովքեր փորձում…
YouTube-յան տեսանյութերի առաջխաղացման հարցը հուզում է բոլոր նրանց, ովքեր զբաղվում են վիդեոկոնտենտի ստեղմամբ: Առաջինը և ամենապարզը, որ կարող ենք ասել՝…
Կայքերի այցելությունների վերաբերյալ տարատեսակ վերլուծական տվյալների ուսումնասիրության համար թվային մարքեթինգի մասնագետների մի մասը նախընտրում է օգտվել Google Analytics-ից, մի մասը՝…
(Ծրագիրն իրականացվում է Դ.Մ. Քոնսալթինգ ընկերության կողմից)«Առցանց ուղղությունների կառավարման հարթակը» զբոսաշրջային վայրի կառավարման առցանց համակարգ է (Destination Management System -…
Կայքերի օպտիմալացման և առաջխաղացման մասին խոսելիս գրեթե բոլորի մտքում անմիջապես պտտվում են բանալի բառեր, հղումներ արտահայտությունները:
Ինչպե՞ս ստուգել կայքի տեխնիկական վիճակը, որոնման համակարգերում ներկայացած լինելն ու օգտակարությունը: Այս և մի քանի այլ հարցերի պատասխանները՝ անվճար վեբինարում:
Համաշխարհային տագնապի այս օրերին մենք էլ որոշեցինք մեր կողմից փոքրիկ օգնություն ցուցաբերել հատկապես փոքր ու միջին բիզնեսին և հուշել, թե ինչպես…