Փոխարկումների օպտիմալացում

Դեպի կայք այցելուներ բերելը գործի միայն մի մասն է: Ահա ինչպիսի վերջնական նպատակներ պետք է սահմանեք  Ձեր կայքի համար` վաճառքի իրականացում, գրանցում, կոնտակտ ֆորմայի լրացում, մի խոսքով, որպեսզի կայքի այցելուները դառնան հաճախորդներ:

Այս դասընթացի ընթացքում դուք կսովորեք կառուցել ճիշտ մուտքային կայքէջեր, ինչպես նաև փոխարկումների պոտենցիալի բարձրացման մեթոդներ:

Դասընթացը բաղկացած է հետևյալ բաժիններից`

1. ինչ է փոխակերպումների օպտիմալացումը

 2. օպտիմալացման պլանի մշակում

3. Ինչպես հասկանալ հաճախորդներին

 4. Թեստավորման ցիկլ

5. մուտքային էջի կառուցվածքը

6. ինչպես շահել հաճախորդների վստահությունը

7. Ուշադրություն, հետաքրքրություն, որոշում, գործողություն, բավարարվածություն (AIDAS)

8. Վեբ բովանդակության օպտիմալացում

9. Հաճախորդների ձայնը

Հավաստագրման դասընթացներին մանրամասներին ծանոթանալու և գրանցման համար  գրեք կամ զանգահարեք մեզ:  374 (99/10) 57 47 78

DM Consulting 
Կոմիտասի պող․ 51/4, 3-րդ հարկ, 9-րդ սենյակ
Երևան, 0039 Հայաստան
Հեռ: + 374 94 711 712

Ask for a custom quote