Մեր օրերում անհրաժեշտ տեղեկատվություն գտնելու հիմնական միջոցը որոնման համակարգերում որոնում կատարելն է: Այժմ եկեք ստուգենք, կարո՞ղ են արդյոք մարդիկ գտնել Ձեզ որոնման համակարգերում:

Պատկերացրեք, թե Դուք կահույք ներմուծող եք: Մարդիկ ուզում են գտնել Ձեզ ինտերնետում: Ի՞նչ բանալի բառերով կփորձեն փնտրել Ձեզ: Դա կախված է նրանից, թե ովքեր են նրանք և ինչպիսի ապրանք են որոնում: Ենթադրենք, նրանք փնտրում են ճաշասենյակի աթոռներ: Մուտքագրելով «աթոռներ ճաշասենյակի համար» մենք ստանում ենք 3.430 արդյունք:

Որտե՞ղ է Ձեր ընկերության կայքը:

Կամ պատկերացրեք, Դուք ներկայացնում եք տուրիստական ընկերություն, որը կազմակերպում է «կրոնական տուրեր Հայաստանում»:

Եթե Դուք չեք տեսնում Ձեր ընկերության կայքը Google-ի արդյունքների առաջին 10 էջերում, հենց այդտեղ Դուք կորցնում եք Ձեր հաճախորդների 90% -ը:

Ուզո՞ւմ եք բարձրացնել Ձեր կայքի տեսանելիությունը որոնման արդյունքներում: