linkedin-նն ավելացնում է բիզնես-հնարավորությունները
linkedin-ը համարվում է աշխարհի ամենախոշոր պրոֆեսիոնալ սոցիալական հարթակը, ոչ միայն անհատների այլև բրենդների, ընկերությունների էջերի համար:
linkedin-ը համարվում է աշխարհի ամենախոշոր պրոֆեսիոնալ սոցիալական հարթակը, ոչ միայն անհատների այլև բրենդների, ընկերությունների էջերի համար:
Սոցիալական ցանցերի շարքում, ֆեյսբուքն այսօր դոմինանտ է՝ շուկայի մեծ մասնաբաժին ունենալու տեսակետից: Այդ իսկ պատճառով Ֆեյսբուք մարքեթինգն անհրաժեշտ կոմպոնենտ է ցանկացած բիզնեսի մարքեթինգային ռազմավարության մեջ:
Yandex-ը շարունակում է մնալ ռուսական շուկայի հիմնական որոնման մեխանիզմը՝ անկախ այն հանգամանքից, որ ինտերնետ օգտագործողների հիմնական մասը նախընտրում են Google-ը:
Այսօր մարքեթինգի մասնագետները, բրենդներն ու ընկերությունները հետզհետե ավելի ու ավելի են հասկանում մոբայլ-մարքեթինգի կարևորությունը իրենց բիզնեսի զարգացման համար:
Content marketing is one of the most vital parts of inbound marketing strategy. A study of 2012 by AOL and Nielsen show that 27,000,000 content articles are shared daily.
Facebook- ն ունի անսահման հնարավորություններ և որոշ չափով անգամ կարող է նաև փոխարինել վեբ-կայքին: Որպեսզի կարողանանք մաքսիմալ ձևով օգտվել դրանցից...
Դի Էմ Քընսալթինգ ընկերությունը կայքերի ներքին օպտիմալացման (Onsite SEO) գործոններից երեքի առումով, օրինակի համար դիտարկել է Հայաստանի մեծ սուպերմարկետների ցանցերի կայքերը...
Փայտփորիկը (Google-ն այդպես կոչեց իր վերջին թարմացումը ) խիստ բարդացրեց բանալի բառերի վերլուծությունը՝ ջախջախիչ հարված հասցնելով ռոբոտացված արհեստական SEO-ին:
Նկատեցի՞ք, թե՞ ոչ, Google որոնման համակարգը իր ծննդյան 15-ամյակի առթիվ հաստատեց հեղաշրջող ալգորիթմիկ բարելավում որոնման մեխանիզմում, որը ...