Google Analytics vs Яндекс.Метрика

Կայքերի այցելությունների վերաբերյալ տարատեսակ վերլուծական տվյալների ուսումնասիրության համար թվային մարքեթինգի մասնագետների մի մասը նախընտրում է օգտվել Google Analytics-ից, մի մասը՝…

Continue ReadingGoogle Analytics vs Яндекс.Метрика

Մի քանի խորհուրդ՝ SEO Friendly և User friendly կայք նախագծելու համար

Ինչպիսի՞ն պետք է լինի կայքը՝ որոնման համակարգերին և այդ համակարգերից օգտվողներին դուր գալու համար Կայքերի օպտիմալացման և առաջխաղացման մասին խոսելիս…

Continue ReadingՄի քանի խորհուրդ՝ SEO Friendly և User friendly կայք նախագծելու համար

Google արմատական փոփոխություն – կայքի բովանդակության գնահատման 3 գործոն

Որոնման դաշտում թելադրող մենաշնորհային դիրքում գտնվող որոնման համակարգը այսօր շարունակում է մնալ Google – ը։ Ուստի և SEO մասնագետները գործում…

Continue ReadingGoogle արմատական փոփոխություն – կայքի բովանդակության գնահատման 3 գործոն