• Եթե SEO ընկերությունները օդից ինչ որ անկապ նամակներ են ուղարկում ձեզ, նույնպես համարվում են ՍՊԱՄ․ դրանց նկատմամբ շատ զգույշ եղեք։
  • Ոչ մի ընկերություն չի  կարող ձեզ երաշխավորել #1 վարկանիշ Google-ում. Զգույշ եղեք․ նրանք, ովքեր վստահեցնում են, թե իրենք վարկանիշ են բարձրացնում, որովհետև “կապ ունեն Google -ի հետ” և կարող են ձեզ առաջ գցել, մի հավատացեք։  Դուք ինքներդ կարող եք ձեր կայքը առաջ գցել՝ ինդեքսավորման համար Google Webmaster Tools համակարգով։
  • Զգուշացեք այն ընկերություններից, որոնք իրենց գործի մանրամասները թաքցնում են ձեզնից։ Պահանջեք բացատրություն, եթե ինչ որ բան պարզ չէ։ Եթե SEO մասնագետը ձեր անունից փորձում է կեղծ, ապակողմնորոշող նյութեր պատրաստել, օրինակ՝ “դռնակ էջեր” doorway pages կամ “throwaway” կամ “դեն շպրտող”, էջեր, որոնք Google-ի ինդեքսից ամբողջովին դուրս են ընկնում։ Եվ ի վերջո, դուք եք պատասխանատու ձեր կողմից ընտրված ընկերությունների գործողությունների համար, ուստի ճիշտ կլինի, որ հասկանաք, թե նրանք ինչպես են պատրաստվում “օգնել” ձեզ։
  • Հղումներ, հղումներ. խուսափեք այն SEO մասնագետներից, ովքեր խոսում են հղումների միֆի մասին և առաջարկում են ձեր կայքը տեղադրել հարյուրավոր որոնողական համակարգերում։ Սրանք անիմաստ վարժանքներ են և ոչ մի կերպ չեն բարելավելու ձեր վարկանիշը, և կամ որևէ դրական ազդեցություն չեն գործելու ձեր կայքի առաջխաղացման գործընթացի վրա։
  • Կատարեք մտածված որոշում. Որևէ SEO ընկերության հետ պայմանագիր կնքելուց առաջ ուսումնասիրեք դաշտը։ Հենց թեկուզ Google որոնումով։ Կան ընկերություններ, որոնք արդեն իրենց վարկաբեկել են այդ առումով։ Զգուշացեք, որ չընկնեք դժվարությունների մեջ։
  • Տեղյակ եղեք, թե ձեր տված գումարները ինչի վրա են ծախսվում. Որոշ SEO ընկերություններ խոստանում են բարելավել ձեր կայքի օրգանական դիրքերը, սակայն իրականում միացնում են գովազդներ և կեղծ տպավորություն են ստեղծում, որ իրենք կառավարում են ձեր կայքի առաջխաղացման գործընթացը։ Անպայման քննարկեք ձեր SEO ընկերության հետ և պայմանագրում նշեք, որ դուք ցանկանում եք բարելավել ձեր կայքի դիրքերը օրգանական որոնումներում։  Google գովազդները հստակ առանձնացված են օրգանական արդյունքներից։
  • Ուրիշ ի՞նչ կարգի չարաշահումներ կարող են լինել SEO ծառայություններում․
  • Եթե կասկածում եք, արդեն իսկ հրաժարվեք այդ ընկերությունից։  Մի քանի կարևոր նկատառումներ ևս․ զգույշ եղեք, եթե/
    • ընկերությունները բազմաթիվ ստվերային դոմեյն անվանումներ ունեն
    • հղումներ են տեղադրում իրենց և իրենց ընկերների “դռնակ էջերի” վրա
    • չեն տարբերում օրգանական արդյունքները և գովազդները
    • երաշխավորում են վարկանշում ինչ որ անհասկանալի երկար ու անկարևոր բանալի բառերով։
    • կեղծում է իրենց WHOIS info ն
    • Google ում իրենք չունեն վարկանիշ