Այսօր խոսենք այն մասին, թե SEO մասնագետի հետ պայմանագիր կնքելուց առաջ ի՞նչ հարցեր կարելի է տալ նրան․

  • Կարո՞ղ եք արդյոք ցույց տալ ձեր պորտֆոլիոն և հաջողված գործերը։
  • Google Webmaster ուղեցույցներին հետևո՞ւմ եք։
  • Դուք SEO ծառայությություններից բացի, թվային մարկեթինգի ուրիշ ի՞նչ ծառայություններ ունեք։
  • Ի՞նչ եք կարծում, ինչ արդյունքներ կլինեն և որքա՞ն ժամանակում։  Ինչպե՞ս եք որոշում հաջողությունը։
  • Մեր բնագավառում փորձ ունե՞ք։
  • Մեր երկրում/քաղաքում փորձ ունե՞ք։
  • Միջազդային շուկայում փորձ ունե՞ք։
  • SEO-ի համար դուք ամենակարևորը ո՞րն եք համարում։ Ի՞նչ տեխնիկաներ եք կիրառում։
  • Ինչքա՞ն ժամանակ է, որ աշխատում եք։
  • Ինչպե՞ս կարող եմ ձեզ հետ հաղորդակցվել։  Դուք ինձ ցույց կտա՞ք, թե իմ կայքի վրա ինչ եք անում և ասեք, թե ձեր կատարած փոփոխությունները ինչի համար են։

Մինչ SEOs մասնագետներ կարող են շատ արժեքավոր ծառայություններ մատուցել, ոմանք իրենց սև և ոչ էթիկական SEO ծառայություններով գցել են SEO ծառաության անունը, և փորձում են մանիպուլյացիաների միջոցով որոնման արդյունքներում տեղեր ստանալ։ Այդպիսի փորձերը հակառակ արդյունք կունենան և կայքը կարող է անգամ լիովին կորցնել իր վարկանիշը։ Եթե ձեր SEO մասնագետը խախտում է կանոնները, ապա դուք կունենաք ոչ թե դրական, այլ բացասական արդյունքներ և կկորցնեք ձեր դիրքերը, ձեր էջերը դուրս կգցվեն ինդեքսից։

Մի քանի կարևոր կետեր․

Շատ ընդունված “սպամ” տեխնիկաներից է “ստվերային” դոմեյն անունների գրանցումը, որոնք վորահասցեավորված են, և օգտագործողներին շփոթեցնելով ուղղորդում են մեկ այլ կայքի վրա։  Այդ “ստվերային” դոմեյնը հիմնականում պատկանում է SEO ընկերությանը, որը հայտարարել է, թե աշխատում է հաճախորդի անունից։  Մինչդեռ, երբ հաճախորդի հետ հարաբերությունները վատանում են, “SEO մասնագետը” այդ դոմեյնը վերահասցեավորում է մեկ այլ կայքի վրա և շատ ավելի հաճախ՝ մրցակից կայքի վրա։  Դա նշանակում է, որ հաճախորդը վճարել է SEO մասնագետին, որպեսզի նա զարգացնի իր իսկ սեփական կայքը, որը մրցակցում է հաճախորդի կայքի հետ։

Մեկ այլ հիվանդագին պրակտիկա․ SEO-ն պատրաստում է “doorway” հանդիսացող էջեր, բանալի բառերով, և տեղադրում է հաճախորդի կայքի վրա ինչ որ մի տեղ։  SEO-ն խոստանում է, որ այդ էջը ավելի լավ վարկանշում կստանա համապատասխան բանալի բառերով։  Սակայն իրականում մեկ էջը չի կարող ընդհանուր բոլոր բանալի բառերով առաջ գնալ․ այդ էջը իրականում թաքցված հղումներ է պարունակում SEO-ի մյուս հաճախորդների կայքերին։

Եթե դուք զգում եք, որ SEO խորհրդատուն ձեզ խաբում է, կարող եք բողոքել։

ԱՄՆ ում հետևյալ կայքի միջոցով դուք կարող եք ներկայացնել ձեր բողոքը http://www.ftc.gov/ կտտացրեք “File a Complaint Online,” կամ զանգահարեք 1-877-FTC-HELP, կամ գրեք:

Federal Trade Commission
CRC-240
Washington, D.C. 20580

Եթե ձեր SEO խորհրդատուն գտնվում է ուրիշ երկրում, գրեք այստեղ․ http://www.econsumer.gov/