Այսօր մարքեթինգի մասնագետները, բրենդներն ու ընկերությունները հետզհետե ավելի ու ավելի են հասկանում մոբայլ-մարքեթինգի կարևորությունը իրենց բիզնեսի զարգացման համար:
Այս առումով որևէ տարբերություն չկա ոլորտների հարցում, քան որ մեր օրերում, մարքեթինգի կարևոր կոմպոնենտներից մեկը հաճախորդների համար ամեն վայրկյան հասանելի լինելն ու հետադարձ կապի պահպանելն է:
Մոբայլ-կաքի հիմնական կարևոր կետերն են.
Դիզայնը. Բացի նրանից, որ կայքը պետք է ունենա գեղեցիկ դիզայն, կարևոր է, որպեսզի այն օպտիմալ լինի բոլոր տեսակի մոբայլ սարքերի և բրաուզերների համար:
Արագագործությունը. Եթե հաճախորդները մտնեն ձեր կայք և այն սկսի դանդաղ բեռնվել, ապա դուրս կգան և կայցելեն Ձեր մրցակիցներից որևէ մեկի կայքը: Այս առումով, կայքում աշխատեք տեղադրել օնլայն գործիքների միջոցով սեղմած՝ փոքր ծավալի նկարներ, որպեսզի դրանք չծանրացնեն այն:
Գործողության մղող կոճակները, ինչպես օրինակ՝ զանգահարեք, գրեք մեզ, ուղղեք Ձեր հարցը և այլն: Սրանք կարևոր են ոչ միայն հաճախորդին ճիշտ ուղղությամբ տանելու, այլև կայքի փոխարկումների՝ արդյունքների տեսակետից: